جزییات خبر

مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزرات نفت:

در آینده نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در منطقه ی شیرینو پارس جنوبی راه اندازی خواهد شد

در آینده نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در منطقه ی شیرینو پارس جنوبی راه اندازی خواهد شد
(شنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۳۴

مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت در نشست هم اندیشی HSE در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در آینده ی بسیار نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید باقر مرتضوی، مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت با بیان اینکه کارهای بزرگی در مجتمع گاز پارس جنوبی در حال انجام است گفت: اکنون متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین و فرآورش بخش عظیمی از انرژی کشور، نقش بسیار مهمی در اقتصاد و خدمات رسانی به کشور را ایفا می کنند.

دکتر مرتضوی در ادامه عنوان داشت: نگاه HSE وزارت نفت به تاسیسات، بخصوص پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی نگاه بسیار عمیق و دقیق می باشد و اکنون شما با خلق دستاورده های بزرگ آخر خط تولید می باشید.

وی ادامه داد: کشور سختی های بی شماری را از آغاز انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تاکنون به خود دیده است و تمام این مشکلات در سایه همدلی ، اتحاد و با تلاش تدبیر و مجاهدت شما جوانان، کارکنان و خدمتگزاران لایق کشور مرتفع خواهد شد.

مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت خاطرنشان کرد: به زودی طرحی را ابلاغ خواهیم کرد که اگر در شرایط اضطراری قرار بگیریم چه اقداماتی باید انجام دهیم و ما اکنون در وزارت نفت شرایط بحران نداریم و شرایط اضطراری را به سه قسمت یک، دو و سه اولویت بندی نموده ایم.

وی گفت: سطح یک با دستورالعمل های ابلاغی به مجتمع گاز پارس جنوبی و با دستان توانمند شما متخصصان و کارکنان این مجموعه ی بزرگ مرتفع خواهد شد و سطح دو نیز مختص منطقه ی ویژه خواهد بود و امیدواریم منطقه ویژه نیز در این حوزه توانمندی های لازم را به کار خواهد گرفت.

دکتر مرتضوی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو افزود: در آینده ی بسیار نزدیک، مرکز کنترل ایمنی و شرایط اضطراری در شیرینو ایجاد خواهد شد و همه ی نگاه ها و تمامی سیگنال ها به این سمت خواهد رفت.

وی با اشاره به آغاز آموزش های شرایط اضطراری گفت: به زودی در مجتمع گاز پارس جنوبی، آموزش های شرایط اضطراری را کلید خواهیم زد و تمرینات مهم را به سمت همگرایی سوق خواهیم داد.

مدیر کل HSE و پدافند غیر عامل وزارت نفت در پایان به ابلاغ بیش از 114 برنامه با امضا وزیر نفت برای منطقه ی پارس جنوبی اشاره نمود و عنوان داشت: یکصد و 14 برنامه را با امضاء وزیر نفت برای منطقه ی پارس جنوبی در حوزه HSE ابلاغ کرده ایم و تمام نگرانی ها و چالش ها در این برنامه دیده شده است.






مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید