جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران بیان کرد:

سطح ایمنی در پالایشگاه های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی به یک جایگاه ویژه افزایش خواهیم داد

سطح ایمنی در پالایشگاه های جدید مجتمع گاز پارس جنوبی به یک جایگاه ویژه افزایش خواهیم داد
(شنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۴۶

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه هم اندیشی HSE در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش تمامی مدیران و متخصصان در حوزه ایمنی باید سطح ایمنی در پالایشگاه های جدید را به یک جایگاه ویژه و ایده آل برسانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ دکتر بهمن نیا در نشست هم اندیشی HSE که با حضور دکتر مرتضوی، مدیر کلHSE وزارت نفت و مشاور وزیر، مهندس فرهنگ، مدیر عامل مجتمع و مدیران پالایشگاهی و ستادی به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد افزود: مجموعه ی عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از پدیده های بزرگ صنعتی دنیا با اهدافی بسیار بزرگ و روشن می باشد.

دکتر بهمن نیا در این نشست با اشاره به اقدامات گسترده و ارزشمند HSE وزارت نفت در این مجموعه ی عظیم خاطرنشان کرد: اکنون مجموعه ی HSE وزارت نفت و پیگیری ها و رهنموده ای دکتر مرتضوی بسیار مهم بوده است و با حضور این مدیریت بسیار ارزشمند شاهد رشد و ارتقاء سطح ایمنی در منطقه بوده ایم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: نقش HSE ارشد و یکپارچه در مجموعه، از همه ی لحاظ ها بیشتر حس شده است و این یکپارچگی و جامعیت باید بیش از پیش حاکم گردد و روابط سازمانی در این مجموعه از لحاظ های مسولیت های اجتماعی، مسائل ایمنی، محیط زیستی و بهداشتی همواره دنبال شود.

دکتر بهمن نیا در ادامه به ابلاغ موضوع برون سپاری در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: با رویکرد و ابلاغ برون سپاری، وارد مرحله ی جدیدی از مدیریت پلایشگاه ها خواهیم شد و این مهم نیازمند این است که در رویکرد های جدید در وزارت نفت و در حوزه ی HSE نقشه ی راه و دستورالعمل های جدیدی به این مجموعه بزرگ اعلام گردد.

وی ادامه داد: اکنون باید با دستورالعمل های پیگیرانه در حوزه ی HSE و رهنمودهای HSE در وزارت نفت مشکلات را به حداقل برسانیم.

این مقام مسئول در ادامه به موارد و پانج های باقیمانده در پالایشگاه های جدید نیز اشاره نمود و عنوان داشت: اکنون با تلاش شبانه روزی تمامی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه های جدید شاهد تولید مستمر و پایدار گاز هستیم و یک نگرانی نیز در مورد پانج های باقیمانده در این پالایشگاه ها وجود دارد و این پانج های ایمنی باید با تلاش و کار گروهی مرتفع گردد.

وی بحث پدافند غیرعامل و سایبری را از موضوعات روز دانست و گفت: اکنون در بحث پدافند غیر عامل متمرکز شده ایم و جلسات متعددی تا کنون داشته ایم و کار مشاوره ای بسیار جامع و بررسی وضعیت موجود انجام شده استو تا کنون خروجی بسیار خوبی داشته ایم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران افزود: برنامه های بهبود در حوزه ی پدافند غیر عامل آماده می باشد و نیازمند اولویت بندی و مدیریت خاص می باشد.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۶ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید