جزییات خبر

رئیس بهره برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

تولید اتان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به مرز 90 تن در ساعت رسید

تولید اتان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به مرز 90 تن در ساعت رسید
(چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷) ۰۷:۴۴

افزایش تولید و صادرات محصول استراتژیک اتان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به مرز تولید 90 تن در ساعت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامبیز صفتی؛ رئیس بهره‌برداری پالایشگاه هشتم از راه اندازی ردیف دوم واحد تصفیه و بازیافت اتان و دستگاه توربو اکسپندر ردیف سوم وتحقق تولید اتان این پالایشگاه خبر داد.

صفتی در ادامه عنوان داشت: با تلاش های مجدانه تمامی همکاران این پالایشگاه و پیگیری های صورت گرفته، واحد دوم تصفیه و بازیافت اتان در مدار تولید قرار گرفته و در این راستا با توجه به اهمیت و استراتژیک بودن محصول فوق ،با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تشکیل یک تیم تخصصی دستگاه توربو اکسپندر ردیف سوم گازی که نقش اصلی در تولید و فراورش اتان را نیز داشته راه اندازی شده و تولید اتان این پالایشگاه از مرز 90 تن در ساعت گذشت.

این مقام مسئول درادامه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر نهادینه نمودن فرهنگ اقتصاد مقاومتی و نیز استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی اظهار داشت: در این راستا با تشکیل کمیته های فنی و تخصصی و استفاده از تجربه و دانش متخصصان این پالایشگاه، راه اندازی و موفقیتی بزرگ در کوتاهترین زمان ممکن حاصل شد.

وی همچنین با اشاره به استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور تولید حداکثری محصول اتانافزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، پایش تمامی پارمترهای عملیاتی با دقت نظرهای فنی همکاران اداره مهندسی و بهره برداری در حال انجام بوده و افزایش مقدار تولید محصول فوق یکی از اهداف و برنامه های اصلی این پالایشگاه تعیین گردیده است.
صفتی گفت: تولید حداکثری محصولات با رعایت تمامی ملزومات و دستورالمل های فرایندی و ایمنی وحفاظت از محیط زیست پیرامونی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و همچنین صیانت از تجهیزات پالایشگاهی، همواره از دغدغه‌های مدیریت محترم این پالایشگاه و تمامی همکاران می‌باشد.

وی در پایان عنوان داشت: تمامی متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه هشتم مجتمع در سایه همدلی و کار گروهی و در یک برنامه ریزی دقیق و منظم گام های موثری را در جهت عزت و سربلندی اقتصاد کشور خواهند برداشت .

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷) ۰۷:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید