جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

در آینده بسیار نزدیک کمیته ی بانوان در مجتمع گاز پارس جنوبی تشکیل خواهد شد

در آینده بسیار نزدیک کمیته ی بانوان در مجتمع گاز پارس جنوبی تشکیل خواهد شد
(چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم روز حجاب و عفاف در جمع بانوان شاغل این مجتمع عظیم گازی کشور گفت: در آینده بسیار نزدیک، با حضور و مشارکت بانوان شاغل، کمیته ی بانوان در مجتمع تشکیل خواهد شد.

به گزارش مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع همزمان با روز حجاب و عفاف در جمع بانوان پرتلاش مجتمع عنوان داشت: امیدوارم این جلسه توام با نشاط و شادابی، منشا خیر برای آینده و سرمایه های انسانی و اجتماعی مجتمع عظیم گاز کشور که بانوان در راس و محور این مهم قرار دارند باشد.

فرهنگ در ابتدای سخنان خود با اشاره به نعمت های لایزال الهی خاطرنشان کرد: در کنار نعمت های لایزال الهی آنچه اکنون به عنوان گفتمان اصلی و مشترک در این نشست می باشد، نعمتی است که امیدواریم همه ی ما آن را به خوبی ببینیم و آن نعمت بزرگ عرصه ی خدمت به جامعه می باشد.

وی ادامه داد: خداوند متعال اکنون این فرصت بزرگ را به ما ارزانی نموده است تا در جایی مشغول خدمت باشیم که در سال گذشته بیش از 70 درصد از سهم تولید گاز کشور را بر عهده داشته است و این مهم در سال جدید افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع بانوان شاغل با اشاره به عملیات بسیار موفقیت آمیز گاز رسانی به استان سیستان و بلوچستان به عنوان آخرین استان مرزی کشور در سال گذشته افزود: خوشبختانه در سایه تلاش خستگی ناپذیر کارکنان شرکت ملی گاز، تا پایان سال جاری تمام روستاهای بیش از 80 خانوار در کشور از نعمت خدادادی گاز بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه به خدمت صادقانه و ارزشمند کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر حرکت چرخه ی عظیم اقتصادی اشاره نمود و گفت: مردم قدرشناس کشور لایق خدمت هستند و کارکنان مجتمع همواره با خدمت رسانی شایسته، گاز را به آحاد مردم جامعه می رسانند و این عرصه خدمت فرصتی بسیار مغتنم است که در دیگر مشاغل و خدمات و دیگر صنایع در کشور کمتر می یابیم و اکنون به آن افتخار می ورزیم.

این مقام مسئول در جمع بانوان مجتمع خاطرنشان کرد: فرهنگ کاری شرکت ملی گاز و مجتمع گاز پارس جنوبی دارای چنین سرمایه های بزرگی ست و قطعا شما با نگاه عمیق و با بصیرت بیشتر به این موضوع نگاه می کنید، خوشحالم و افتخار می کنم که در چند ماه اخیر در جمع شما فرهیختگان و بزرگان خدمت می کنم و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که به عنوان یک همکار، همراه و همدل همیشه قدر نگاه و رویکرد زیبای شما را بدانم.

وی در ادامه با اشاره به نقش ارزشمند بانوان در پیشرفت مجتمع افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان پیش گام حضور بانوان در مناطق عملیاتی می باشد و این فرصت اکنون در اختیار بانوان قرار گرفته تا از این نعمت خدمت رسانی به جامعه بهره مند شوند.

مهندس فرهنگ به تشکیل کمیته ی بانوان مجتمع اشاره نمود و گفت: این کمیته اعضا آن منتخب بانوان شاغل می باشند و در یک فرصت مناسب، روابط عمومی مجتمع زمینه انجام نظرسنجی از خود شما بانوان را فراهم خواهد نمود تا در آینده نزدیک بتوانیم این کمیته را سازماندهی نموده تا به مسائل حوزه کاری بانوان با دقت بیشتر و ساز و کار جدی تری رسیدگی شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: استعداد و پتانسیل های متعددی در مجتمع بزرگ گازی کشور حضور دارند و این چهره های درخشان و مصمم تصمیم دارند خود را در صنعت حفظ نمایند و اثر بخشی خود را بر چرخه عظیم صنعت بیشتر نمایند و هرگز از این عرصه ی خدمت کوتاه نیامده و از تمام فرصت ها استفاده می کنند.

وی در پایان گفت: من اطمینان دارم اگر بتوانیم با یکدیگر فرهنگ و آداب مشارکت و فرهنگ هم افزایی و همکاری، اعتماد به یکدیگر و دست در دست هم دادن برای رسیدن به قله ی مقصود به درستی صرف نماییم و ادامه بدهیم، مطمعن باشید آینده خوبی در افق دید همه ی ما خواهد بود.

1
1
1
اصلی
1
1

اصلی
1
اصلی
1


اصلی
اصلی
1
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید