جزییات خبر

همزمان با هفته ی فرهنگ حجاب و عفاف

مراسم روز عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم روز عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷) ۱۳:۴۰

مراسم روز حجاب و عفاف ویژه بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی، با حضور هنرمند ارزشی سرکار خانم الهام چرخنده در سالن آموزش مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم روز عفاف و حجاب همزمان با هفته ی حجاب و عفاف با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و بانوان پرتلاش شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی و با حضور هنرمند ارزشی سرکار خانم الهام چرخنده برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سرکار خانم لاله ی جلال آبادی، مجری توانمند شبکه ی تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با توصیف کرامات و شکوه بانوان محجبه برنامه را اغاز نمود.

در ادامه ی این مراسم مهندس فرهنگ, مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در جمع بانوان پرتلاش مجتمع ضمن تبریک این هفته ی بزرگ گفت: بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی از سرمایه های عظیم این مجموعه می باشند و خوشحال هستم در جمع فرهیخته ی شما بزرگان می باشم.

در ادامه، سرکار خانم الهام چرخنده، سفیر حجاب و عفاف در دنیای اسلام به عنوان سخنران ویژه به بیان ارزش ها و خصوصیات بسیار ارزشمند و بی نظیر بانوی محجبه در دنیای اسلام پرداخت.

در پایان این مراسم گروه هنری آوای دستان به اجرای برنامه های شاد و متنوع پرداختند و از بانوان برتر مجتمع متشکل از زکیه مغدانی، وجیهه مغدانی، محبوبه غفاری، راضیه چوپانی و فهیمه برفی در حوزه قرآنی با اهدا لوح تقدیر با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تجلیل شد.

1
1
اصلی
1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷) ۱۳:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید