جزییات خبر

در نشست مشترک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با شورای شهر جم مطرح شد

با همفکری و تعامل سازنده در جهت رفع مشکلات شهر جم گام بر می داریم

با همفکری و تعامل سازنده در جهت رفع مشکلات شهر جم گام بر می داریم
(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۶

در نشست مشترک مهندس فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و اعضای شورای شهر جم در مورد مسائل مهمی از قبیل ترافیک شهری، امکانات رفاهی، محیط زیستی، تامین آب بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این نشست مشترک اعضای شورای شهر در ابتدای دیدار ضمن تبریک به جناب آقای مهندس فرهنگ به عنوان مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در رفع مشکلات شهر جم در حوزهایی مختلف تاکید کردند.

اکسیر رئیس شورای شهر جم در این نشست مشترک گفت: اکنون امکانات شهری جم به دلیل سکونت کارکنان صنعت دیگر پاسخگوی عموم مردم نیست و برای رفع مشکلات باید چاره اندیشی شود.

وی در ادامه عنوان داشت: پارک های تفریحی، فضای های ورزشی، ترافیک شهری، فضاهای درمانی با مشارکت صنعت نفت ایجاد شود تا بتوانیم نیازهای آینده مردم منطقه را فراهم نماییم و ما همیشه احساس می کنیم تعلق خاطری نسبت به صنعت داریم.

در ادامه ی این نشست بسیار صمیمی، آقای حیدری شهردار جم گفت: اراضی داخل شهرک با نشست های کارشناسی باید برای انجام کارهای مشارکتی از قبیل فرهنگی، تجاری و ... در اختیار شهرداری جم قرار داده شود تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این شهرستان باشیم.

شهردار جم در ادامه گفت: انتظار است بررسی کارشناسی جهت توسعه سیستم فاضلاب شهرک انجام شود تا حداقل 2 محله از شهر جم نیز به سیستم فاضلاب وصل گردد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع آب مورد نیاز شهر جم باید با شتاب تسریع شود و احداث پل تقاطع غیر همسطح و پروژه فرهنگی مورد نیاز است.


مهندس فرهنگ در ادامه افزود: نگاه خیلی خوبی که در شهر جم بوجود آمده بدلیل انتخاب اعضا و ترکیب شورای شهر جم و این تغییر رویکرد و نگاه بلند، منشا خیر و برکات زیادی برای مردم جم خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: من با تمام صحبت های شما عزیزان که در این نشست ارائه داده شد همدل هستم که در تمامی زمینه ای مطرح شده تغییرات سریعی اتفاق افتاده و محدودیت های وجود دارد و به سرعت این مشکلات به شرایط بحرانی پیش می رود.

وی ادامه داد: مسائلی از قبیل آب، ترافیک، پدیده های اجتماعی به عنوان فردی که در اینجا زندگی می کنم یک زنگ خطر جدی می باشد و ما همه در یک قایق نشسته ایم و باید با کمک یکدیگر مشکلات را مرتفع نماییم.

مهندس فرهنگ در ادامه گفت: نگاه ما این است که شهرک از شهر جدا نیست و در زمینه اصلاح و توسعه زیر ساخت های شهر جم باید با کمک و همفکری هم پیش ببریم و این مسائل اصلاح شود.

پس از پایان صحبت های رئیس شورا و شهردار شهرجم، اعضای شورای شهر نیز به بیان مشکلات مهم در حوزهای مهم شهری فرهنگی ورزشی و ... پرداختند.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید