جزییات خبر

تجلی شکرانه ی یک ماه بندگی و عبادت؛

نماز با شکوه عید سعید فطر در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نماز با شکوه عید سعید فطر در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۲۵

نماز با صلابت عید سعید فطر با حضور پرشور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در فضای معنوی با وحدت و همدلی در ساختمان ستاد، پالایشگاه ها و کمپ های مسکونی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نماز وحدت بخش عید سعید فطر به شکرانه ی یک ماه بندگی و عید رستگاری بندگان خوب خدا در فضای عطرآگین با وحدت و همدلی در صفوفی به هم فشرده به امامت ائمه جماعات مستقر برگزارگردید.

حجت السلام رضایی امام جماعت ستاد و عضو شورای فرهنگی مجتمع در خطبه های وحدت بخش نماز عید سعید فطر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان و مسلمانان جهان برای یک ماه بندگی و روزه داری در ماه ضیافت اللهی و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار داشت: در فرهنگ و دین مبین اسلام، عید معنا و مفهوم با ارزشی دارد و به تعبیر مولای متقیان حضرت علی (ع) هر روز که در آن معصیت خدا نشود، روز عید است و ماه مبارک رمضان از این جهت که ماه بندگی بندگان خوب خداست و به شکرانه یک ماه رستگاری و روزه داری، عید فطر اهمیت بالایی پیدا می کند زیرا عید سعید فطر، شکرانه یک ماه بندگی بندگان خوب خداست و جشن رستگاری رستگاران است.


حجت السلام رضایی امام در ادامه افزود، عید سعید فطر یکی از اعیاد بزرگ و توحیدی واقعی برای همه مسلمانان است و برای این روز اعمال و ویژگی های در قرآن کریم و روایات آمده است.

وی یادآور شد: عید سعید فطر از اعیاد توحید و عید حقیقی و واقعی برای مسلمانان است و برای این روز اعمال و ویژگی‌هایی در قرآن کریم و روایات ذکر شده که بسیار منحصر به فرد است.


حجت السلام رضایی ادامه گفت: حفظ و صیانت کردن از دستاوردهای یک ماه روزه داری و عبادت به درگاه احدیت ثروت درونی است که همان تقوی می باشد و عبادات، قرائت قرآن، روزه، از مهمترین موارد در این ثروت بزرگ الهی ذکر شده است.


حجت السلام رضایی افزود: ما همواره باید از این اندوخته و ثروت خوب استفاده نمائیم و در جهت رشد و تعالی انسانی از آن بهره کافی ببریم.



امام جماعت ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی و عضو شورای فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر می خواهید اجتماع مسلمانان جهان سالم باشد و همیشه انسجام و وحدت در آن حکم فرا باشد تقوی درونی را باید حفظ نمائیم.


وی ادامه داد: و هر جا تقواو آن ثروت باطنی حفظ شده باشد جامعه از زوایای مختلف به رشد عقلی و فکری رسیده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مهمترین وظیفه همه ِ ما بهره گیری از دستاوردهای یک ماه بندگی در راه خدا و ایجاد وحدت ، همدلی و همسویی در جامعه که نیاز اولیه ی کشور ماست می باشد.

 
1
اصلی


مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید