جزییات خبر

پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در حمایت ازکالای ایرانی

پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی  پیشرو در حمایت ازکالای ایرانی
(شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۴

پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال حمایت از کالای داخلی، بیشترین سهم را در جهت استفاده از کالاهای د اخلی در بین پالایشگاه های مجتمع به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن گودرزی رئیس خدمات کالای پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: حمایت از کالای داخلی، آینده ی کشور را تضمین و موجب شکوفایی و رونق اقتصادی و سازندگان داخلی خواهد شد.

رئیس خدمات کالای پالایشگاه نهم با بیان اینکه حمایت از کالاهای ایرانی با کیفیت وظیفه همگانی است اظهار داشت: این امر موجب جلوگیری از خارج شدن ارز، افزایش تولید و اشتغال می شود و امیدواریم در سایه حمایت و خود باوری بتوانیم تولید کنندگان و سازندگان داخلی را حمایت نماییم.

گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا پالایشگاه نهم پارس جنوبی جهت حمایت از کالاهای ایرانی تمام تلاش خود در این مهم به کار خواهد گرفت.

وی افزود: اگر جایی هم از کالای خارجی در پالایشگاه نهم استفاده شده دلیل اصلی آن عدم تولید آن کالا یا مشابه آن در داخل بوده است.

حسن گودرزی با بیان اینکه در طول یکسال گذشته حدود هزار و 750 قلم جنس در پالایشگاه نهم خریداری شده است اظهار داشت: از این تعداد حدود هزار و 278 قلم، ایرانی و مابقی نیز از نمایندگی های ایرانی تهیه کننده اجناس خارجی خریداری شده است.

رئیس خدمات کالای پالایشگاه نهم تصریح کرد: اقلام مورد نیاز خریداری شده بخش حمل ونقل، مصالح ساختمانی، مبلمان و لوازم اداری در پالایشگاه نهم 100 درصد ایرانی است.

وی افزود: اقلام لوله ای،شیرآلات، اتصالات، ابزار آلات، وسایل آب بندی و ایمنی آتش نشانی نیز حدود 70 درصد ایرانی می باشد.

همچنین تاسیسات، ماشین آلات و وسایل الکترونیکی 60 درصد، رنگ ها، روغن و مواد شیمیایی 50درصد و ابزار دقیق حدود 40 درصد از کالای ایرانی خریداری شده است.

وی افزود: بخشی از اقلام ابزار دقیقی به دلیل عدم تولید توسط سازنده های ایرانی مجبور به خرید خارجی آن شده ایم.که با توجه به توانایی تولید کنندگان داخلی امید است که شاهد افزایش تولیدات این بخش متنوع در آینده نزدیک باشیم.

گودرزی در پایان گفت: امیدواریم تولید کننده های داخلی نیز سعی بر تولید کالای باکیفیت کنند تا خریدار ایرانی با رغبت تمام آن کالا را خریداری کند.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید