جزییات خبر

همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان؛

برگزاری آیین های آخرین شب از لیالی قدر درمجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری آیین های آخرین شب از لیالی قدر درمجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۲۵

آیین های عزاداری و شب زنده داری آخرین شب از شبهای قدر در کمپ های مجتمع گاز پارس جنوبی با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ دیشب و در آخرین شب از شبهای قدر ( بیست و سوم ) آیین های احیاء و عزاداری شهادت حضرت علی (ع) با حضور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مساجد کمپ های مسکونی برگزار شد و کارکنان بزرگترین مجتمع گاز کشور در این شب با معبود خود به راز و نیاز پرداختند.

روزه داران و شب زنده داران مجتمع گاز پارس جنوبی در کمپ های بیدخون، شرینو، خلیج فارس و زاگرس با انجام اعمال این شب نظیر، خواندن دعای ویژه شب های قدر، دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی، برپایی نماز 100 رکعتی، برگزاری آیین قرآن به سرگرفتن و خواندن زیارت های این شب تقدیری نیکو را از خداوند متعال برای یک سال خود درخواست كردند.

در این آیین مداحان و مرثیه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام و رحلت جانگداز امام خمینی (ره) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

شب قدر، شبی است که در تمام سال شبی به فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر از عمل در هزار ماه است و در آن ، تقدیر سال رقم می‌خورد.


گفتنی است، کارکنان شب زنده دار مجتمع گاز پارس جنوبی پس از به جای آوردن اعمال شب احیا، خود را برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر عسلویه، کنگان و جم آماده نمودند.

سوم
2
سوم
1
2
سوم
1
1
1
سوم
1
1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید