جزییات خبر

همزمان با انجام عملیات تعمیرات اساسی در فازهای 4 و 5 پارس جنوبی؛

استقرار ایستگاه سلامت در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد

استقرار ایستگاه سلامت در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت انجام شد
(چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۳۶

پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در بازه تعمیرات اساسی سال جاری به جهت اطمینان از حضور کارکنان با سلامت کامل در منطقه عملیاتی، اقدام به برپایی ایستگاه سلامت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حامد افشین پور، رئیس HSE پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: برپایی ایستگاه سلامت پالایشگاه سوم در بازه زمانی تعمیرات اساسی سال جاری بنا به نیاز سنجی انجام شده به جهت اطمینان از حضور همراه با سلامت کامل کارکنان در منطقه صنعتی و عملیاتی انجام گردید.

وی در ادامه با اشاره به انجام مهمترین اقدامات در ایستگاه سلامت در راستای سلامتی کارکنان خاطرنشان کرد: استقرار بهیار، ارزیابی روزانه فشار خون قبل از ورود به سایت عملیاتی، مشاورات بهداشت شغلی در خصوص گرمازدگی از مهمترین اقدامات انجام شده در این مهم می باشد.

وی ادامه داد: انجام معاینات در خصوص اختلالات اسکلتی، عضلانی، نحوه استفاده از وسایل حفاظت فردی، مشاورات لازم در خصوص اقدامات پیشگیرانه کاهش بیماری شغلی، از دیگر اقدامات و فعالیتهای این مهم بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب کارکنان روبرو شد.

گفتنی است: ایستگاه سلامت تعمیرات اساسی سال جاری پالایشگاه سوم در محل چک پوینت و به همت واحد بهداشت صنعتی آن پالایشگاه استقرار گردید.

سوم

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید