جزییات خبر

با هدف افزایش ظرفیت تولید در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

پروژه ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

پروژه ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۰۲

عملیات انتقال گاز ترش از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی, همسو با افزایش تولید در این پالایشگاه با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم مجتمع گاز جنوبی، در این باره افزود: پروژه ارسال گاز ترش از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم پارس جنوبی جهت افزایش ظرفیت این پالایشگاه توسط شرکت نفت و گاز پارس، طراحی و اجرا و با همکاری شرکتهای نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی آماده سازی و در تاریخ 29 اردیبهشت ماه راه اندازی گردید.

سالاری در ادامه عنوان داشت: این پروژه بسیار مهم با شروع فصل سرما جهت تامین گاز خط سراسری و همچنین تولید اتان و LPG از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: عملیات آماده سازی این خط، دانلود سیستم کنترل، عملیات پیش راه اندازی و راه اندازی با نظارت و مشارکت پالایشگاههای مذکور صورت گرفته و خوشبختانه بدون هیچ گونه حادثه ی در سرویس قرار گرفته است.

سالاری در ادامه با اشاره به میزان گاز ارسالی روزانه از پالایشگاه چهارم به پالایشگاه سوم خاطرنشان کرد: با انجام این پروژه بسیار مهم روزانه به میزان 6 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه سوم ارسال خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم با تلاش و همت کارکنان و متخصصان پالایشگاه چهارم، گام های بسیار موثری را در راستای افزایش تولید برداریم و نقش مهمی در شکوفایی و رونق اقتصادی کشور داشته باشیم.

سوم
1
اصلی
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید