جزییات خبر

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی:

برگزاری برنامه های قرآنی و نشست های تخصصی در ماه مبارک رمضان

برگزاری برنامه های قرآنی و نشست های تخصصی در ماه مبارک رمضان
(چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۱۵

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، ویژه برنامه‌های ضیافت الهی ( بندگی و عبادت )، در ماه مبارک رمضان را تشریح نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسن نوروزی، رئیس روابط‌ عمومی مجتمع، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم بویژه برای کارکنان پرتلاش مجتمع است تا به خودشناسی و فرامین قرآنی توجه ویژه ای داشته و به تعالی، رشد و خودشکوفایی کامل برسند.

نوروزی در ادامه افزود: بیان نکات تفسیری و احکام شرعی توسط روحانیون مجتمع، بعد از نماز ظهر و عصر در محل نماز خانه ستاد و پالایشگاه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به برکات عظیم تلاوت آیات نورانی کلام خدا در ایام ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد : مراسم جزء خوانی کلام نورانی خدا در تمامی نمازخانه‌ پالایشگاه‌های مجتمع و ستاد بعد از اقامه‌ی نماز جماعت ظهر و عصر با حضور قاریان برتر و کارکنان برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول عنوان داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، حجت السلام والمسلمین رصاف در استراحتگاه بیدخون و پالایشگاه ها و حجت السلام حداد در استراحتگاه شیرینو و پالایشگاه ها و پرداختن به مساعل شرعی از برنامه های مهم در ماه مبارک رمضان می باشد.

وی ادامه داد: حضور سرکار خانم عباسی ویژه بانوان مجتمع و پاسخگویی به مسائل و امور خانواده از برنامه‌های محوری رمضان امسال در مجتمع گازی پارس جنوبی می‌باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: ویژه برنامه‌ی میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام همراه با مشارکت در طرح اکرام ایتام و برنامه‌های لیالی قدر و مراسم محوری شهادت مولای متقیان امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای این ماه بزرگ است.

نوروزی با اشاره به جمعه ی آخر ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز بزرگ به نام روز قدس، با فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و مشارکت حداکثری کارکنان جبهه‌ی اقتصادی کشور در باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و برگزاری نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان اظهار داشت :در ماه ضیافت ا...مومنین به مهمانی خدا مشرف شده و با انجام اعمال معنوی و عبادی به نحو مطلوبی از سفره گسترانیده الهی و فیوضات معنوی و روحانی آن بهره مند می شوند و انشاء ا... خداوند سبحان توفیق بهره گیری هر چه بیشتر از برکات این ماه نورانی را به همه ما عنایت فرماید.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید