جزییات خبر

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی،

خدمات ارزشمند مهندس فرهنگ در شهرستان جم ماندگار و ستودنی است

خدمات ارزشمند مهندس فرهنگ در شهرستان جم ماندگار و ستودنی است
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۵:۳۶

فرماندار شهرستان جم در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تلاش ها و زحمات ارزشمند مهندس فرهنگ، در زمان حضور در پالایشگاه فجر جم بسیار ستودنی و ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمد حسینی، فرماندار شهرستان جم در نشست مشترک با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تلاش ها و خدمات ارزشمند مهندس فرهنگ در راستای شکوفایی شهرستان جم در حوزه های مختلف در زمان حضور در پالایشگاه فجر جم تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه گفت: مهندس فرهنگ به عنوان یکی از مدیران لایق و توانمند، باعث آرامش و موجبات رشد و شکوفایی شهرستان جم را در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و پروژه های عمرانی به وجود آوردند.

حسینی خاطرنشان کرد: اکنون یکی از افراد بسیار شایسته و لایق در صنعت نفت و گاز به عنوان مدیر عامل بزرگترین مجتمع گازی کشور منصوب شده و برای مهندس فرهنگ آرزوی موفقیت می نماییم.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به پروژه های مهم در حال ساخت در انی شهرستان افزود: بسیاری از پروژه های مهم و حیاتی که اکنون در شهرستان جم در حال ساخت یا به مرحله اتمام رسیده است حاصل زحمات و تلاش های شبانه روزی مهندس فرهنگ می باشد و ما نتایج این تلاشها را به استانداری گزار ش و ارسال نموده ایم.

وی در ادامه به راه اندازی فرودگاه شهرستان جم اشاره نمود و گفت: بخش راه اندازی فرودگاه جم با حمایت های مهندس فرهنگ به نتایج مطلوبی رسید و این کار بزرگ برای کشور بسیار ارزشمند است.

حسینی افزود: امیدواریم مهندس فرهنگ، اکنون که مسئولیت اداره بزرگترین مجتمع گازی کشور را بر عهده گرفته است بتواند با گام های محکم تر در مسیر رونق و شکوفایی و مسئولیت های اجتماعی منطقه گام بردارد.










مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۵:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید