جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با فرماندار شهرستان جم مطرح کرد:

استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های موجود جهت پیشرفت منطقه

استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های موجود جهت پیشرفت منطقه
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۵:۲۹

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین نشست با فرماندار شهرستان جم گفت: از تمام ظرفیت ها، توانمندی ها و استعداد جوانان منطقه جهت شکوفایی و رونق شهرستان های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین نشست با محمد حسینی، فرماندار شهرستان جم با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای داخلی اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های موجود جهت کیفی سازی کالاهای تولید داخل گام بر خواهد داشت.



فرهنگ با اشاره به حجم و گستردگی کار در مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: با توجه به حجم گسترده فعالیت و رسالت بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی، سطح نیازها و انتظارات مردم منطقه نیز از مجتمع گسترده می باشد و این مهم نیازمند حمایت های بیشتر از مسئولین منطقه می باشد.



این مقام مسئول در ادامه گفت: در سایه همدلی و همفکری تمامی مسئولین و مدیران، می توانیم شهرستان جم را به عنوان یک الگویی موفق در تعامل صنعت و مردم و به یک فرصت بی بدیل تبدبل نماییم.



وی در این باره ادامه داد: با نگاه بسیار خوب خانم الماسی، به عنوان نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مسئولین منطقه و نگاه بسیار خردمندانه مهندس عراقی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، این فرصت را محقق شده تا شهرستان جم را به عنوان الگوی مطلوب صنعت و مردم تبدیل نماید.



به گفته ی مهندس فرهنگ، شهرستان جم اکنون میزبان کارکنان صنعت نفت می باشد و این تلفیق یک وضعیت بسیار خوب و مهم محقق شده و امیدواریم با تلاش به این همگرایی دست پیدا کنیم.



مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون جایگاه مجتمع گاز پارس جنوبی طوری است که نگاه کشور و نظام به این منطقه دوخته شده و این نشان از اهمیت بالای این مجتمع عظیم گازی کشور دارد.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۵:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید