جزییات خبر

با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

برگزاری اولین نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های HSE، منابع انسانی در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری اولین نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های HSE، منابع انسانی در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۰۸

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، از بازدید مدیرعامل مجتمع و برگزاری اولین نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های HSE، منابع انسانی، تولید و طرح‌های در دست اقدام این پالایشگاه و چالش‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد ولی‌پور، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در عصر حاضر هر سازمان با هر اندازه‌ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیت‌ها و اقدامات خود را طوری برنامه‌ریزی و مدیریت کند که در محیط متلاطم و بازار بشدت رقابتی، موفقیت کسب کرده و تداوم حیات داشته باشد.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در چرخه حیات سازمانی خود با مسائل و چالش‌های متفاوتی مواجه می‌شود که این خود نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی اصولی خواهد بود.

ولی پور در ادامه افزود: در نشست مشترک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و جمعی از مسوولان و کارشناسان پالایشگاه ششم با استفاده از خرد جمعی، مشکلات موجود در بخش‌های مختلف و موانع اجرای طرح‌های در دست اقدام پالایشگاه شناسایی و راه‌های رفع چالش‌ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اولین «نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های HSE، منابع انسانی، تولید و طرح‌های در دست اقدام این پالایشگاه و چالش‌های پیش رو» با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار کرد: از زمان تحویل فازهای 15 و 16 به مجتمع گاز در زمستان 94، مدیریت و کارکنان این پالایشگاه، تمام تلاش خود را جهت رفع پانچ‌ها و سایر مشکلات باقیمانده از زمان طرح به کار گرفته است و در این زمینه به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم.

وی همچنین با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی آینده‌نگر جهت نیل به اهداف سازمان، تصریح کرد: بیشتر مشکلات مطرح شده در این نشست در رابطه با چالش‌های کلیدی پیاده‌سازی استراتژی‌های مجتمع در پالایشگاه ششم بود که راهکارهای ارزشمندی از طرف مدیریت محترم عامل و سایر اعضای نشست، جهت مرتفع نمودن آن‌ها پیشنهاد گردید.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های مهمی جهت رفع موانع تحقق استراتژی‌ها و تصمیمات راهبردی این پالایشگاه در دست اقدام است،خاطرنشان کرد: امروز ما مفتخریم که با وجودمحدودیت‌های ناشی از شرایط سخت تحریم و عدم تأمین مواد اولیه و قطعات بخش صنعت، با اتکاء به توانمندی متخصصان پالایشگاه ششم، مشکلات باقیمانده از زمان طرح را، یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم و پیشرفت‌ها و تحولات چشمگیری داشته‌ایم.

مهندس ولی‌پور در پایان ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل محترم مجتمع در این نشست، اظهار امیدواری کرد با تعامل گروهی و اهتمام ویژه نسبت بهتوسعه فعالیت‌ها و اثربخشی فرایندها، در جهتافزایش بهره‌وری و تحقق اهداف سازمان گام برداریم.

 
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید