جزییات خبر

با هدف سنجش و آمادگی نیروهای واکنش در شرایط اضطراری؛

رزمایش سطح B ( ERC ) در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

رزمایش سطح B ( ERC )  در پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۴۴

رزمایش واکنش در شرایط اضطراری با سناریوی آنش سوزی در یکی از واحدهای فرایندی با حضور رئیس HSE شرکت ملی گاز در پالایشگاه هفتم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حبیب اله رئوف، رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره افزود: انجام این مانور در بازه زمانی تغییر و تحول شیفت، بدون اطلاع قبلی در ( سه شنبه 28 فروردین) پالایشگاه هفتم با حضور رئیس محترم HSE شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه با موفقیت پایان یافت.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش ارزیابی میزان آماده به کار بودن و صحت عملکرد تجهیزات آتش نشانی بررسی گردید و بهترین راههای دسترسی موجود به محل رزمایش مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئوف عنوان داشت: افزایش هماهنگی بین کارکنان و نیروهای مستقر در رزمایش، هماهنگی و ارتیاط منظم بین اتاق کنترل و گروههای درگیر در شرایط واقعی از مهمترین اهداف در این مانور بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت صنعت نفت و گاز کشور به عنوان پر ریسک ترین صنعت پس از انرژی هسته بوده و مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 70 درصد تولید کننده گاز در کشور با حجم گسترده و متنوع بودن به همراه پیچیدگی با فضاهای متفاوت سهم قابل توجه ی در اقتصاد کشور دارد، لذا آمادگی و مقابله، مواجهه، بازسازی و بازتوانی در شرایط اضطراری و بحرانی از ارکان مهم پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بوده که این مهم با تمرینات مستمر حاصل می شود.


1
سوم
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید