جزییات خبر

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

آغاز عملیات تعمیرات اساسی در بزرگترین پالایشگاه گازی مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز عملیات تعمیرات اساسی در بزرگترین پالایشگاه گازی مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۵۳

در راستای تولید مستمر و پایدار گاز، عملیات تعمیرات اساسی سال جاری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید محمد مهدی هاشمی، مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم پارس جنوبی با همت و تلاش کارکنان همسو با تولید مستمر و پایدار گاز آغاز شد.

وی افزود: رعایت الزامات ایمنی و دقت در انجام کار دو عنصر اصلی مورد توجه در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی می باشد.

مدیر پالایشگاه نهم با بیان اینکه بازه زمانی 1 ماهه جهت تعمیرات در نظر گرفته شده است اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم تعمیرات اساسی را در موعد مقرر و در شرایط کاملا ایمن به پایان برسانیم.

سید محمد مهدی هاشمی تصریح کرد: تعمیرات اساسی از تاریخ 25 فروردین ماه 97 تعمیرات در پالایشگاه نهم شروع شده تا 24 اردیبهشت به پایان خواهد رسید.

وی گفت: در مجموع 790 آیتم تعمیراتی و بازرسی فنی برای تعمیرات اساسی امسال در نظر گرفته شده است که امیدواریم همه آیتم ها به صورت منظم و دقیق انجام شود.

مدیر پالایشگاه نهم افزود: بازرسی و تعمیرات فلرهای 1 تا 3، بازرسی تجهیزات ثابت واحدهای پالایش گازی و دریافت، تعمیرات پیشگیرانه سالیانه برق واحدهای جانبی و واحدهای پالایش گازی، ضخامت سنجی تجهیزات ثابت و خطوط واحد های پالایش گازی، و سایر درخواست های تعمیراتی در واحدهای جانبی و پالایش گازی از جمله موارد تعمیرات اساسی در پالایشگاه نهم پارس جنوبی است.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید