جزییات خبر

همسو با افزایش توان ایمنی در مجتمع گاز پارس جنوبی؛

بازدید رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران از بزرگترین مجتمع گازی کشور

بازدید رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران از بزرگترین مجتمع گازی کشور
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۸:۳۷

نشست هم اندیشی با حضور مهندس یوسفی پور، رئیس HSE شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه، مدیر عامل و مدیران پالایشگاهی و روئسای HSE، بهره برداری و تعمیرات مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه اول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در این نشست هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت طلیعه ی ماه مبارک شعبان گفت: بسیار خرسندیم که در این جلسه اطلاعات بسیار خوب و مهمی مطرح گردید و امیدواریم این اطلاعات جمع آوری شده دسته بندی و در دستور کار قرار بگیرد.

وی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به یک مجموعه بسیار راهبردی و استراتژیک در صنعت نفت و گاز تبدیل شده و دارای سرمایه های عظیم انسانی و ارزشمندی می باشد.


مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت و رعایت دقیق موارد ایمنی و HSE در مجتمع عنوان داشت: پایبندی به ارزش های سازمانی و در راس تمام این موارد، پایبندی به موازین و الزامات مهم HSE بسیار مورد توجه می باشد.


وی با مهم دانستن برگزاری جلسات مشترک در حوزه HSE خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشترک، نمادی بسیار خوب از انسجام ستادی و مدیریت های پالایشگاهی می باشد و امیدواریم اگر بر روی همین نقطه قوت به صورت بسیار دقیق کار شود به عنوان یک الگو برای سازمان های دیگر مورد توجه قرارمی گیرد.


فرهنگ در ادامه افزود: احترام به ذینفعان و اعتقاد به مسئولیت های اجتماعی و در رأس آن مسائل زیست محیطی از اولویت های مهم مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های بسیار مهم و کلیدی حوزه HSE در شش ماه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری با تلاش و همت متخصصان و کارکنان مجتمع، مسائل راهبردی بسیار مهمی را دنبال خواهیم کرد، از جمله: کاهش فلرینگ و پساب غیر منطبق با شرایط استاندارد، کاهش پسماند و ...

وی ادامه داد: اگر هم افزایی محقق گردد و از همه ظرفیت های مجتمع گاز پاس جنوبی استفاده شود و شرکت ملی گاز حامی و پشتیبان این مجموعه عظیم باشد می توانیم جبهه های بزرگ کاری را با تلاش متخصصان و کارکنان جوان مجتمع مدیریت نماییم.

فرهنگ گفت: رهنمودهای HSE می تواند در پیشرفت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار راه گشا باشد و امیدواریم این نشست ها تداوم داشته باشد.


1
1
1




مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۸:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید