جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در منطقه:

پایداری فرآورش و تولید محصولات در پالایشگاه های مجتمع به نحوه ی بسیار مطلوب مدیریت می شود

پایداری فرآورش و تولید محصولات در پالایشگاه های مجتمع به نحوه ی بسیار مطلوب مدیریت می شود
(چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۷:۰۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در پارس جنوبی گفت: پایداری تولید در پالایشگاه های بزرگترین مجتمع گازی کشور را به شیوه بسیار مطلوب مدیریت و صدای مشتریان را شفاف خواهیم شنید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادى هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی، صدای مشتریان را به صورت شفاف خواهند شنید و در راستای همسویی با مشتریان گام های مهم و اساسی برداشته خواهد شد.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش تمامی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی نسبت به تعهدات در برداشت از مخزن مشترک به موفقیت های بسیار بزرگی دست یابیم.

وی با اشاره به برنامه های مصوب شده وزارت نفت خاطرنشان کرد: برای اینکه با مشتریان و ذینعان مجتمع گاز پارس جنوبی هم راستا و همسو باشیم و در جهت شکوفایی اقتصاد کشور گام بردارم باید برنامه های مصوب شده را ملاک قرار دهیم .

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه نشست با مدیران عامل پتروشیمی های مستقر در منطقه به برنامه تعمیرات اساسی سال جاری اشاره نمود و عنوان داشت: برنامه ریزی عملیات تعمیرات اساسی امسال در مجتمع عظیم گازی کشور با حداکثر قابلیت ها و با تمام توان مدیریت خواهد شد.

به گفته ی فرهنگ، در مجموعه مدیریت عملیات مجتمع، تمام تلاش را در جهت کاهش روزهای تعمیرات اساسی انجام خواهیم داد و در برنامه ریزی سالیانه نیز این مهم به چشم می خورد.

مهندس فرهنگ با اشاره به تمایل بازدید مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی از پتروشیمی های منطقه افزود: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق، مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانند در سال جاری از روند فعالیت و تولید پتروشیمی های مستقر در منطقه بازدید نمایند.

وی در ادامه به تصویب قرارداد فروش بوتان به پتروشیمی جم اشاره نمود و گفت: خوشبختانه قرارداد فروش محصول بوتان به پتروشیمی جم به تصویب هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران رسیده است و در آینده نزدیک آماده ارسال این محصول مهم به پتروشیمی جم خواهیم بود.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۷:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید