جزییات خبر

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تبادل اطلاعات، دانش و تجربیات با پتروشیمی های مستقر در منطقه آمادگی لازم را دارد

مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تبادل اطلاعات، دانش و تجربیات با پتروشیمی های مستقر در منطقه آمادگی لازم را دارد
(چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۳:۲۰

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در نشست مشترک مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی های مستقر در منطقه گفت: در ارائه پاسخگویی و ارائه دقیق و شفاف اطلاعات و آخرین دستاوردها به مشتریان، خود را مسئول می دانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ غلامرضا بهمن نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در نشست مشترک مدیرعامل و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیران پتروشیمی های مستقر در منطقه که به میزبانی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد اظهار داشت: با انجام نشست های مشترک، مشتریان و مدیران پتروشیمی های مستقر در منطقه را در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای مهم پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی قرار خواهیم داد.

بهمن نیا در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری با پتروشیم های منطقه عنوان داشت: اگر یکی از پتروشیمی های مستقر در منطقه دچار مشکل شود، مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی می توانند تمام توان و دانش خود را در جهت رفع موانع به کار گیرند.

به گفته ی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، ارتباط کامل دو طرفه مجتمع گاز پارس جنوبی و پتروشیمی های منطقه مبتنی بر صداقت و پاسخگویی و تعهد می تواند مسیر تولید و اقتصاد کشور را شکوفا سازد.

وی خاطرنشان کرد: روابط مشتری و تامین کننده باید محکم و با یک روند بسیار خوب و متعالی به سمت جلو پیش برود و در مسیر مشتری مداری با تمام تلاش گام بر خواهیم داشت.

این مقام مسئول در ادامه خطاب به مدیران پتروشیمی های مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: این فرهنگ و تعهد نسبت به شما وجود دارد و شما پتروشیمی منطقه جز ذینفعان کلیدی شرکت ملی گاز می باشید .

بهمن نیا با اشاره به مهترین خوراک دریافتی پتروشیمی های مستقر در منطقه افزود: بحث تولید گاز و محصول کلیدی اتان در کشور برای مدیران شرکت ملی گاز و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار مهم و حیاتی می باشد و با حداکثر توان و با رعایت دقیق الزامات ایمنی در جهت افزایش تولید گا برمی داریم.




مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۳:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید