جزییات خبر

در آستانه سال نو؛

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت نوروز سال97

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت نوروز سال97
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۲۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، در پیامی نوروز سال ۹۷ را تبریک گفت؛ در بخشی از این پیام آمده است: سالى دیگر سپرى شد و در پرتو همت بلند و تلاش خستگى ناپذیر شما همکاران شریف و نیز در سایه صبر و پشتیبانى ارزشمند خانواده‌هاى محترم‌تان، دستاوردهاى ارزشمندى توام با توسعه، تحول، پویایى و بالندگى، کسب گردید و برگى دیگر بر کارنامه زرین و دفتر وزین شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبى افزوده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، متن کامل پیام هادی هاشم زاده فرهنگ به شرح زیر است:

به نام خدا

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الى احسن الحال

برآمد باد صبـح و بـوى نوروز به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز
همکاران گرامى
سلامى بهارى و درودى نوروزى

سالى دیگر سپرى شد و در پرتو همت بلند و تلاش خستگى ناپذیر شما همکاران شریف و نیز در سایه صبر و پشتیبانى ارزشمند خانواده‌هاى محترم‌تان، دستاوردهاى ارزشمندى توام با توسعه، تحول، پویایى و بالندگى، کسب گردید و برگى دیگر بر کارنامه زرین و دفتر وزین شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبى افزوده شد. صمیمانه باور دارم درعرصه خلاقیت، نوزایى و شکوفایى، با پایمردى و انگیزه عالى، کارى کارستان شده و در راه تحقق اهداف بلند این مجتمع عظیم، هر روز بیش از دیروز به چشم انداز مطلوب در تراز جهانى نزدیک گردیده، نهال امید جوانه زده است.

اینک در سالروز غرورآفرین ملى شدن صنعت نفت و تقارن ارزشمندش با رستاخیز بهار و طبیعت، فرصت را مغتنم دانسته ضمن گرامیداشت و تبریک این روز گرامى، با سربلندى به یکایک شما سرفرازان عرصه تولید و خلاقیت، کارکنان شایسته و دلسوز؛ صمیمانه دست مریزاد و خدا قوت مى‌گویم.

همکاران عزیز

پروردگارهستى بخش را شاکرم که باز سعادت و توفیقى داد تا در کنار شما، همکاران مهربان و عاشقان مجاهدت در این مجتمع عظیم، همراه با خانواده‌هاى ارجمندتان به استقبال عید امید و بهار پرنقش و نگار رویم و شکوفایى، نشاط و همدلى را تجربه کنیم. . با مسرت به شما کارکنان گرامى و خانواده‌هاى محترم، حلول سال نو را تبریک و تهنیت مى‌گویم و سالى خجسته و نیکو همراه با شادى و سلامتى را از خداوند متعال آرزو مى نمایم.
این ایام، عروج ملکوتى امام همام، امام على النقى (ع) منبع دانایى و چراغ روشنایى است، شهادت مظلومانه آن راهنماى بشریت را تسلیت مى گویم و امیدوارم، نظر رحمت آن خورشید هدایت، روشناى راه تا سرمنزل مقصود گردیده، نورلطف‌ اش احوال همه ما به بهترین حال دگرگون نماید.

هادى هاشم زاده فرهنگ

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبى


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید