جزییات خبر

با کسب جایگاه سوم در حوزه HSE ؛

پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در بین پالایشگاه های گازی کشور خوش درخشید

پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در بین پالایشگاه های گازی کشور خوش درخشید
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰

پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با کسب رتبه سوم HSE در بین پالایشگاه های شرکت ملی گاز ایران خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهرداد عبدی، سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب گفت: با توجه به ارزیابی سالیانه توسط شرکت ملی گاز، HSEپالایشگاه اول با احراز رتبه‏ی سوم HSE در بین شرکت‏های پالایش کشور حائز رتبه برتر در سطح شرکت ملی گاز گردید.

وی ضمن ابراز خرسندی از این دستاورد مهم، در رابطه با ارزیابی این عملکرد گفت: این ارزیابی به صورت سالیانه از عملکرد بخش‏های زیرمجموعه‏ی HSE به تفکیک صورت می‏پذیرد.

به گفته ی وی، بر این اساس عملکرد بخش‏های، بهداشت، ایمنی و آتش‏نشانی، محیط زیست و پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مطابق با شاخص‏های تعریف شده از سوی شرکت ملی گاز مورد سنجش قرار می‏گیرد و در نهایت از برآیند عملکرد کلی در همه‏ی بخش‏ها، مقایسه انجام شده و امتیازدهی می‏گردد.

عبدی در ادامه افزود: کار در حوزه‏ی HSE حاصل فعالیت گروهی همه‏ی کارکنان پالایشگاه می‏باشد و این مهم محدود به واحد HSE نبوده و همیاری و همکاری کلیه کارمندان را می‏طلبد. در همین راستا از رهنمودهای همیشگی و اثرگذارمدیر عامل محترم و ریاست محترم HSE مجتمع مراتب قدردانی به عمل می‏آید.

مهندس عبدی ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارمندان پالایشگاه اول و تبریک به خانواده‏ی HSE بیان داشت: این موضوع ضمن ایجاد انگیزه و نشاط، موجبات تلاش بیشتر کارکنان را در این حوزه فراهم خواهد نمود.
2
مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید