جزییات خبر

همسو با گسترش خلاقیت و مهارت در کارکنان؛

برگزاری هزار و 260 نفر ساعت آموزش تخصصی ویژه کارکنان پیمانکاری بهره‌برداری در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری هزار و 260 نفر ساعت آموزش تخصصی ویژه کارکنان پیمانکاری بهره‌برداری در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۲۸

رئیس پالایش پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن؛ هزار و 260 نفر ساعت آموزش تخصصی ویژه کارکنان پیمانکاری بهره‌برداری در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی مراد عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی‌ها و نیازسنجی انجام شده دوره آموزش و توانمندسازی نیروهای پیمانکارشاغل در بهره‌برداری پالایشگاه ششم، در اسفندماه سال‌جاری برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: کارکنان با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مجوز کار و روش‌های ایزوله کردن فرایندی و همچنین آماده سازی تجهیزات جهت تعمیرات، دستورالعمل راه‌اندازی و نگهداری هر واحد را فرا گرفتند.

عباس‌زاده با اشاره به مهمترین هدف از برگزاری این دوره افزود: برگزاری این دوره آموزشی، ایجاد خلاقیت و مهارت در کارکنان، شناخت فرایند منجر به تولید با کیفیت محصولات و نحوه استفاده صحیح و بهینه از تجهیزات از مهمترین اهداف برگزاری این دوره می باشد.


رئیس پالایش پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه حیات سازمان‌ها به دانش، آگاهی و مهارت‌های جدید وابسته اظهار کرد: دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای سطح کیفی مهارت‌های فردی و بهبود عملکرد کارکنان در پالایشگاه ششم در دستور کار قرار دارد که تعدادی از این دوره ها در اسفندماه سال جاری برگزار شد.


این مقام مسئول با اشاره به اهمیت آموزش و بهسازی نیروی انسانی و تقویت کارایی آن‌ها تصریح کرد: این دوره تخصصی برای تعداد 30 نفر و در قالب سه گروه آموزشی و مجموع 1260 نفر‌ساعت در سه هفته، توسط واحد آموزش پالایشگاه ششم و با استفاده از متخصصان حوزه بهره‌برداری این پالایشگاه برگزار شد.

وی، رسیدن به اهداف سازمان را در روزآمد بودن و توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله دانست و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش و توانمندسازی کارکنان در حوزه‌های مختلف، امکان رسیدن به اهداف تعیین شده سازمان افزایش می‌یابد ومسئولان پالایشگاه ششم با پیگیری برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی متنوع و تخصصی، برای نیل به این اهداف تلاش می‌نمایند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های ارزشمند مدیر پالایشگاه ششم در امر توانمندسازی نیروی انسانی، از تلاش‌ و جدیت واحد آموزش این پالایشگاه بدلیل برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه آموزش کارکنان قدردانی نمود.

 1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید