جزییات خبر

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران:

آوازه و شهرت مجتمع گاز پارس جنوبی به سرمایه ی عظیم تبدیل شده است

آوازه و شهرت مجتمع گاز پارس جنوبی به سرمایه ی عظیم تبدیل شده است
(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۱۷

مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه معارفه و شروع به کار مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بزرگان صنعت نفت در مجتمع گاز پارس جنوبی حرکت های بزرگی را آغاز نمودند و اکنون آوازه و شهرت این مجتمع تبدیل به سرمایه ی بسیار عظیم شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ غلامرضا بهمن نیا، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جلسه معارفه و شروع به کار هادی هاشم زاده فرهنگ ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: آوازه و شهرت جهانی مجتمع گاز پارس جنوبی با تلاش مردان سخت کوش و خستگی ناپذیر که همواره بزرگ اندیشه نمودند و آرمان های والا داشته اند به دست آمده و به ثمر نشسته است.

بهمن نیا ادامه داد: یکی از این مدیران لایق که موجبات این رشد و آوازه بزرگ را رقم زده و توانسته این حرکت عظیم را رهبری نماید مهندس حسنی می باشد که اکنون با کوله باری از تجربه به درجه رفیع بازنشستگی نائل آمده است.

وی افزود: اکنون امانت گرانمایه مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه ی روز ملی شدن صنعت نفت و سال جدید به یکی از مدیران لایق سپرده شده که رهرو بزرگان این صنعت خواهد بود.

به گفته ی بهمن نیا، در سال های آینده شاهد رویدادها و افتخارات عظیم در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهیم بود که همواره با تلاش و مجاهدت شما کارکنان و متخصصان پرتلاش رقم خواهد خورد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز در ادامه با اشاره شایستگی های مدیر عامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: مهندس فرهنگ نیز یکی از مدیران پرتلاش می باشد و مطمعن هستیم اکنون یک انتخاب اصلح انجام شده و این اطمینان را خواهیم داد که مدیران ارشد شرکت ملی گاز همواره با حمایت کامل از این مجموعه بزرگ حمایت خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم مهندس فرهنگ، همسو با جاری سازی برنامه های استراتژیک شرکت ملی گاز و عملیاتی کردن آنها تلاش بیشتر و مجدانه ی داشته باشد و هیچ شک و تردیدی نداریم که روزهای خوب مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه خواهد داشت.

بهمن نیا گفت: کسب این حرمت و آبروی بزرگ در مجتمع عظیم گازی کشور، مدیون تلاش و مجاهدت های بزرگانی همچون مهندس حسنی، شعبان پور و صارمی است و در آینده نیز مهندس فرهنگ که از همین بدنه می باشد به عنوان سکان دار این مجتمع، مسیر بزرگان را ادامه خواهد داد.

گفتنی است: مراسم تودیع و تقدیر از مهندس حسنی مدیرعامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی، با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مقامات محلی بعد از تعطیلات نوروزی برگزار می گردد.








مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید