جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین روز کاری بیان کرد:

با هم افزایی تیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر رشد و سرآمدی سوق خواهیم داد

با هم افزایی تیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر رشد و سرآمدی سوق خواهیم داد
(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۱۲

مدیر عامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین جلسه ی روز کاری که با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ، مدیر عامل سابق مجتمع، برگزار شد گفت: مایه افتخار و مباهات است که مجدد به خانه سابق خودم بازگشته ام و امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی تیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر شکوفایی بیشتر قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی دارای نیروی انسانی کارآمد و پرتلاش می باشد و امیدواریم در کنار این مجموعه ی بانشاط، شاهد افتخارات عظیمی باشیم.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: بزرگان مجتمع گاز پارس جنوبی روزهای بسیار سختی را پشت سر نهاده و توانسته اند در شرایط بسیارسخت و دشوار چنین صنعت نظام مند، و سرآمد را بنیانگذاری نمایند.

وی افزود: کسب این موفقیت ها و افتخارات بزرگ در کارنامه درخشان مهندس حسنی که در سالهای اخیر از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نبوده و نقش پدرانه را ایفا نموده است نمایان می باشد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مهندس حسنی همواره متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و ما نیز از رهنمودها و تجربیات گرانمایه این بزرگ مرد صنعت گاز کشور بهره خواهیم برد.

وی خطاب به مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بسیار امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و هم فکری دست به دست هم دهیم و سکان این جایگاه عظیم را به نحوه ی شایسته هدایت نماییم.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: از مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران به دلیل اعتمادی که به بنده داشته و مرا لایق این دانسته اند که عضو این تیم بزرگ باشم و بتوانم ایفای نقش نمایم تشکر و قدردانی می نمایم.

1
1
1
1
اصلی
اصلی
اصلی
1

 


(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید