جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین روز کاری بیان کرد:

با هم افزایی تیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر رشد و سرآمدی سوق خواهیم داد

با هم افزایی تیمی، مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر رشد و سرآمدی سوق خواهیم داد
(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۰۹

مدیر عامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی در اولین جلسه ی روز کاری که با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران ، مدیر عامل سابق مجتمع، برگزار شد گفت: مایه افتخار و مباهات است که مجدد به خانه سابق خودم بازگشته ام و امیدواریم در سایه همدلی و هم افزایی تیمی مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر رشد و شکوفایی بیشتر قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی دارای نیروی انسانی کارآمد و پرتلاش می باشد و امیدواریم در کنار این مجموعه ی بانشاط، شاهد افتخارات عظیمی باشیم.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: بزرگان مجتمع گاز پارس جنوبی روزهای بسیار سختی را پشت سر نهاده و توانسته اند در شرایط بسیارسخت و دشوار چنین صنعت نظام مند، و سرآمد را بنیانگذاری نمایند.

وی افزود: کسب این موفقیت ها و افتخارات بزرگ در کارنامه درخشان مهندس حسنی که در سالهای اخیر از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نبوده و نقش پدرانه را ایفا نموده است نمایان می باشد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مهندس حسنی همواره متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و ما نیز از رهنمودها و تجربیات گرانمایه این بزرگ مرد صنعت گاز کشور بهره خواهیم برد.

وی خطاب به مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بسیار امیدواریم بتوانیم در سایه همدلی و هم فکری دست به دست هم دهیم و سکان این جایگاه عظیم را به نحوه ی شایسته هدایت نماییم.

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: از مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران به دلیل اعتمادی که به بنده داشته و مرا لایق این دانسته اند که عضو این تیم بزرگ باشم و بتوانم ایفای نقش نمایم تشکر و قدردانی می نمایم.

1
1
1
1
1
اصلی
اصلی
اصلی
1

 


(یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶) ۱۵:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید